Thursday, August 27, 2015

Servicing Client at KPJ Klang



Alhamdulillah, selesai sharing di Prudential Klang Office. Saya terus ziarah client cilik saya yang telah dimasukkan wad KPJ Klang disebabkan Bronchitis.

Beginilah saya...... Service client adalah keutamaan saya. Bermula daripada :

1. Client Call anaknya demam panas dan batuk-batuk
2. Saya verified dahulu berapa lama anaknya demam dan batuk-batuk serta rawatan yang telah dibuat.
3. Setelah saya membuat pengesahan, saya terus menghubungi pihak hospital KPJ Klang bagi membuat tempahan bilik (setelah pihak klinik meminta untuk merujuk pihak hospital)
4. Saya call pihak Prudential BSN Takaful untuk proses permohonan intial Guarantee Letter (GL)
5. Anak Client Admitted.
6. Setelah 5 hari di Hospital, proses discharge saya uruskan sehinggalah selesai...
7. Bil Hospital RM6540.

Agak-agak tuan/puan, berapa lama anda boleh mengumpul jumlah sedemikian? Ingin mendapatkan rawatan yang lebih selesa untuk anak dengan caruman hanya serendah RM100/month?


Hubungi saya : 013-7138913
Kunjungi Page : Hadi Rahman PruBSN Takaful

1 comment:

Anonymous said...

Salam Dr

Betul ke PruBsn tak tawarkan lagi elaun harian kepada customer? Boleh Dr jelaskan kpd saya?


I made this widget at MyFlashFetish.com.